Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Lista życzeń

Brak produktów

Moje listy życzeń

TRANSPORT I MONTAŻ GRATIS NA TERENIE LUBLINA!

(przed zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny)



Koszt przesyłki powyżej 500 zł u nas za 1zł!

Towary poniżej tej kwoty, niezależnie od wagi objęte są dodatkową opłatą 18,50 zł. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 2 do 5 dni roboczych. 

 

Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik firmy kurierskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (Awizo)  ze swoim numerem telefonu. 
Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awiza. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na Awizo.
Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu Profitness. Ponownego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.


Czym są ciężkie przesyłki? 


Za ciężką przesyłkę  uważany jest każdy produkt powyżej 31,5 kg. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurier nie ma obowiązku jej wnoszenia, jednak większość z nich pomaga nieodpłatnie przy wniesieniu i ustawieniu sprzętu.


Uszkodzenia w transporcie:


W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki lub ilości zamówionego towaru musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera, w którym będzie informacja o dacie, godzinie doręczenia oraz opis uszkodzenia lub zauważonych braków.
Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

 

Postępowanie w przypadku wykrycia uszkodzenia:  

 

Przyjąć towar i spisać protokół uszkodzenia przesyłki.  W tym przypadku poprosimy Państwa o współpracę w celu uzyskania odszkodowania od firmy kurierskiej. Będzie ona polegała na przesłaniu zdjęć uszkodzonego towaru lub dopuszczenia rzeczoznawcy w celu ustalenia rozmiarów uszkodzenia (prosimy o zachowanie opakowania uszkodzonej przesyłki).


Newsletter

Zapraszamy do subskrypcji naszego newslettera

Brak nowych produktów na tą chwilę



Weber